Dijital Pazarlama Nedir?
Dijital Pazarlama Nedir ?
Diğer tüm pazarlama türleri gibi, dijital pazarlama da potansiyel müşterilerinizle bağlantı kurmanın ve onları etkilemenin bir yoludur. Aradaki fark, bunu video içeriği, sosyal medya gönderileri, içerik pazarlaması, web ve sosyal medya reklamları ve arama motoru pazarlamasını içeren dijital pazarlama kanallarının bir kombinasyonu aracılığıyla çevrimiçi yapmanızdır.
Dijital pazarlamayı öğrenmek için Dijital pazarlama blog yazılarını okuyabilirsiniz.
Şirketler, reklam panoları, televizyon reklamları ve tüketici
konutlarına gönderilen promosyon postaları gibi geleneksel pazarlama
stratejilerini kullanmak yerine yukarıdaki yollarla hedeflere ulaşır.
Ortak Dijital Pazarlama Varlıkları
Hemen hemen her şey bir dijital pazarlama varlığı olabilir, yani
çevrimiçi olarak kullandığınız herhangi bir pazarlama aracı olabilir. Bununla
birlikte, emrinizde kaç tane olduğunu fark etmeyebilirsiniz. İşte birkaç örnek:
- Senin internet siten
- Markalı varlıklar (logolar, simgeler, kısaltmalar)
- Video içeriği (video reklamlar, ürün demoları)
- Görseller (infografikler, ürün ve şirket fotoğrafları)
- Yazılı içerik (blog gönderileri, e-Kitaplar, ürün açıklamaları, Yardım Bölümleri, “öğrenme merkezi türü” içerik veya çevrimiçi kurslar)
- Çevrimiçi ürünler veya araçlar (SaaS, hesap makineleri, etkileşimli içerik)
- İncelemeler
- Sosyal medya sayfaları
Tahmin edebileceğiniz gibi, bu liste sadece yüzeyi çiziyor. Çoğu
dijital pazarlama varlığı bu kategorilerden birine girer. Ancak, akıllı
pazarlamacılar sürekli olarak müşterilere çevrimiçi olarak ulaşmanın yeni
yollarını buluyor ve liste büyümeye devam ediyor.
Dijital Pazarlama İşe Yarar Mı?
Dijital pazarlama, mevcut pazarlama kaynaklarından yararlanmak ve
giderek dijitalleşen dünyada başarılı olmak isteyen herhangi bir işletme için
mükemmel bir seçenektir. Disruptive'de bunu her türden işletmenin büyümesine
yardımcı olmak için kullandık - anne-baba mağazaları gibi ev hizmeti şirketleri
ve uluslararası kabul görmüş üniversiteler gibi daha büyük kuruluşlar dahil.
Bu, çevrimiçi reklamcılığın güzelliğidir. Hedeflemek istediğiniz demografiyi
biliyorsanız, dijital araçları kullanarak herkese, her yerden ulaşabilirsiniz.
Bununla birlikte, belirli türdeki işletmeler, belirli dijital reklam
türlerinden daha fazla yararlanacaktır.
Yorumlar
Yorum Gönder