Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital Pazarlama Nedir  ?

Diğer tüm pazarlama türleri gibi, dijital pazarlama da potansiyel müşterilerinizle bağlantı kurmanın ve onları etkilemenin bir yoludur. Aradaki fark, bunu video içeriği, sosyal medya gönderileri, içerik pazarlaması, web ve sosyal medya reklamları ve arama motoru pazarlamasını içeren dijital pazarlama kanallarının bir kombinasyonu aracılığıyla  çevrimiçi yapmanızdır.

Dijital pazarlamayı öğrenmek için Dijital pazarlama blog yazılarını okuyabilirsiniz.

Şirketler, reklam panoları, televizyon reklamları ve tüketici konutlarına gönderilen promosyon postaları gibi geleneksel pazarlama stratejilerini kullanmak yerine yukarıdaki yollarla hedeflere ulaşır.

Ortak Dijital Pazarlama Varlıkları

Hemen hemen her şey bir dijital pazarlama varlığı olabilir, yani çevrimiçi olarak kullandığınız herhangi bir pazarlama aracı olabilir. Bununla birlikte, emrinizde kaç tane olduğunu fark etmeyebilirsiniz. İşte birkaç örnek:

  • Senin internet siten
  • Markalı varlıklar (logolar, simgeler, kısaltmalar)
  • Video içeriği (video reklamlar, ürün demoları)
  • Görseller (infografikler, ürün ve şirket fotoğrafları)
  • Yazılı içerik (blog gönderileri, e-Kitaplar, ürün açıklamaları, Yardım Bölümleri, “öğrenme merkezi türü” içerik veya çevrimiçi kurslar)
  • Çevrimiçi ürünler veya araçlar (SaaS, hesap makineleri, etkileşimli içerik)
  • İncelemeler
  • Sosyal medya sayfaları

Tahmin edebileceğiniz gibi, bu liste sadece yüzeyi çiziyor. Çoğu dijital pazarlama varlığı bu kategorilerden birine girer. Ancak, akıllı pazarlamacılar sürekli olarak müşterilere çevrimiçi olarak ulaşmanın yeni yollarını buluyor ve liste büyümeye devam ediyor.

Dijital Pazarlama İşe Yarar Mı?

Dijital pazarlama, mevcut pazarlama kaynaklarından yararlanmak ve giderek dijitalleşen dünyada başarılı olmak isteyen herhangi bir işletme için mükemmel bir seçenektir. Disruptive'de bunu her türden işletmenin büyümesine yardımcı olmak için kullandık - anne-baba mağazaları gibi ev hizmeti şirketleri ve uluslararası kabul görmüş üniversiteler gibi daha büyük kuruluşlar dahil. Bu, çevrimiçi reklamcılığın güzelliğidir. Hedeflemek istediğiniz demografiyi biliyorsanız, dijital araçları kullanarak herkese, her yerden ulaşabilirsiniz.

Bununla birlikte, belirli türdeki işletmeler, belirli dijital reklam türlerinden daha fazla yararlanacaktır.

 

Ayrıca ziyaret edin: https://dijitalpazarlamagunlugu.blogspot.com/2022/07/seo-danismani-nedir.html

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temel SEO Taktikleri

Google Search Console nedir?

Backlink Nedir?